Rilès - I Do It (Music Video)

author Rilès   2 год. назад
21,354,279 views

226,319 Like   5,085 Dislike

Rilès - BROTHERS (Music Video)

Download the song in High-Quality on Itunes : https://goo.gl/JuEfky Song : Produced/Written/Recorded/Mixed/Mastered by me in my bedroom Video : Directed/Video Edited by Rilès Soundcloud : http://soundcloud.com/0riles Twitter : http://twitter.com/0riles Facebook : http://facebook.com/0riles _______________________________________________ Co-Dir. and camera : Victor Laborde http://instagram.com/victorlbd https://www.youtube.com/user/Victorlaborde LYRICS: [Verse 1] I came in this game like a motherfuckin' rat, Like I was starving for things I never thought I could have, I gave you all I got! Now you talk behind my back? I ain't a time-philantropist anymore. WHAT? You came to me like a little child, I brought you up, fed you and gave you all of my time I taught you all I learned, lended you what I earned Without me nah you ain't even a piece of shit, you turd [Chorus] Yesterday we were brothers, oh now we're enemies! Understand I'm no longer, numb and my time ain't free Yesterday we were brothers, oh now we're enemies! Understand "fuck your eager", yeah you been too greedy [Verse 2] You don't know shit about how to start the game Not the same level, struggle, sacrifices, pain Ayo! Ain't no questioning about who is the best You better not test, I am Gatsby, you're the guest. YES. [Bridge] Wanna snatch my dreams Imma be your worst nightmare, yeah Don't play with fire Holy water's in my hands [Verse 3] And I don't care if you do, you don't Distinguish what I'm saying Many meanings in my texts but I swear this shit no fiction I wrote these lines cuz it releaved a big part of my pain It will never be the same, nigga I will still be yelling! [Chorus] Yesterday we were brothers, oh now we're enemies! Understand I'm no longer, numb and my time ain't free Yesterday we were brothers, oh now we're enemies! Understand "fuck your eager", yeah you been too greedy [Bridge 2] BROTHERS. ENEMIES. NO LONGER. BELIEVE. [Chorus] Yesterday we were brothers, oh now we're enemies! Understand I'm no longer, numb and my time ain't free Yesterday we were brothers, oh now we're enemies! Understand "fuck your eager", yeah you been too greedy. Yyyyyyyyyyyyééééééééééé __________________________ Street Art: Walter Lopez www.elberns.com Special thanks to Wassim, Faye and Bryce.

Childish Gambino - This Is America (Official Video)

“This is America” by Childish Gambino http://smarturl.it/TcIgA Director: Hiro Murai Producer: Jason Cole of Doomsday with Ibra Ake and Fam Rothstein of Wolf + Rothstein tour tickets and merchandise available at childishgambino.com

Bigflo & Oli - Personne

3ème extrait de notre 2ème album : "La Vraie Vie" Personne ne lit les decriptions... Ca sert presque à rien qu'on écrive que notre album sort le 23 Juin et que la pré-commande est dispo ici : http://bigfloetoli.lnk.to/LaVraieVie Ou qu'on vous dise de nous suivre sur Insta/Snap/Twitter/Facebook : bigfloetoli C'est comme si on parlait dans le vide, vraiment... Allo? Y'a quelqu'un?! Si y'avait quelqu'un, il commenterait : t'es mignon comme un cochon Music video by Bigflo & Oli performing Personne. (C) 2017 Polydor (France) http://vevo.ly/EQthnQ

J Balvin, Willy William - Mi Gente (Official Video)

J BALVIN & WILLY WILLIAM “MI GENTE” https://UMLE.lnk.to/-Rc9DFp Connect with J Balvin: https://www.facebook.com/JBalvinOficial/ https://www.instagram.com/jbalvin/ https://twitter.com/JBALVIN Connect with Willy William: https://www.facebook.com/willywilliamofficiel/ https://www.instagram.com/willywilliamofficiel/ https://twitter.com/willy_william Music video by J. Balvin, Willy William performing Mi Gente. (C) 2017 Scorpio Music Under Exclusive License To Universal Music Latin Entertainment http://vevo.ly/cRfYgm #JBalvin #MiGente #Vevo #LatinPop #OfficialMusicVideo

twenty one pilots: Stressed Out [OFFICIAL VIDEO]

twenty one pilots' music video for 'Stressed Out' from the album, Blurryface - available now on Fueled By Ramen. Get it on… iTunes: http://www.smarturl.it/blurryface Google Play: http://www.smarturl.it/blurryface-gp Amazon: http://www.smarturl.it/blurryface-az Spotify: http://www.smarturl.it/TOP-Spotify Webstore: http://bit.ly/2fsd6Hi find twenty one pilots on… Site: http://twentyonepilots.com Facebook: http://facebook.com/twentyonepilots Instagram: http://instagr.am/twentyonepilots Twitter: http://twitter.com/twentyonepilots YouTube: http://youtube.com/twentyonepilots Tumblr: http://twentyonepilots.tumblr.com Directed by Reel Bear Media (http://reelbearmedia.com) Adult Size Big Wheels provided by High Roller USA: http://HighRollerUSA.com LYRICS I wish I found some better sounds no one’s ever heard, I wish I had a better voice that sang some better words, I wish I found some chords in an order that is new, I wish I didn't have to rhyme every time I sang, I was told when I get older all my fears would shrink, But now I’m insecure and I care what people think. My name’s ‘Blurryface’ and I care what you think Wish we could turn back time, to the good ol’ days, When our momma sang us to sleep but now we’re stressed out. Sometimes a certain smell will take me back to when I was young, How come I’m never able to identify where it’s coming from, I’d make a candle out of it if I ever found it, Try to sell it, never sell out of it, I’d probably only sell one, It’d be to my brother, ‘cause we have the same nose, Same clothes homegrown a stone’s throw from a creek we used to roam, But it would remind us of when nothing really mattered, Out of student loans and treehouse homes we all would take the latter. My name’s ‘Blurryface’ and I care what you think Wish we could turn back time, to the good ol’ days, When our momma sang us to sleep but now we’re stressed out. We used to play pretend, give each other different names, We would build a rocket ship and then we’d fly it far away, Used to dream of outer space but now they’re laughing at our face, Saying, “wake up, you need to make money." Wish we could turn back time, to the good ol’ days, When our momma sang us to sleep but now we’re stressed out.

Song : Produced/Written/Recorded/Mixed/Mastered by me in my bedroom
Video: Directed and video edited by me too
High-Quality version on iTunes: https://goo.gl/2ViWoC
Listen on Spotify: https://goo.gl/WSuylz

RILÈSUNDAYZ #8: 'I Do It' (Lyrics below)
Rilèsundayz's playlist: https://goo.gl/3ylVsd

Soundcloud : http://soundcloud.com/0riles
Twitter : http://twitter.com/0riles
Facebook : http://facebook.com/0riles
____________________________________________
Director of photography: Martin Laugery
mlaugery@gmail.com

Special thanks to:
- All my friends who participated in this video
- Thomas Burette (https://goo.gl/UlpNSY)
- Studio Fitness (http://www.studio-fitness.fr)
- Sofian my nigga
- Terrence N'guea

LYRICS:

I do it for my dad
And I do it for my mama
I do it for my shabs
And I do it for my sistas
I do it for my city
And I don't forget Africa
I do it for my hoes,
My thugs, my bitches, my gangstas
I do it for the best
How could I forget my haters?
And I do it for my uncles they told me
"da fuck you doing here?
Better have you degrees, masters!"
Thinking that I go nowhere
But I don't wanna be no one
Been working like a Trojan, man!
I know, you know, we know
Rilès is not the only one
yay
By myself I don't need your prod
I don't want your beef, your bitch and your buzz
Always for my bros, my niggas, my blood
Never for the fuzz, they shootin' my cuz
I wanna bring the peace, but can I be bad?
This shit is for me, for you and for us
I do it for the streets, and for the suburbs
Plus I do it for the passion
And I do it for the patience
No I'll never forget the pain from this fight
I do it for my family
I do it for my family
I do it for my family
That's why.
(I do it, I do it,
my nigga, nigga do it
my nigga, nigga do it)

Why o why?
Why o why you ask?
I do it for my mama, why you take aback?
Ohh
Why o why?
Why o why you ask?
I do it for my baba for his sacrifice
Why o why?
Why o why you ask?
I do it for my khey, I know they got my back
Hmm
Why o why?
Why o why you ask?
As we're about to build and you're about to crack..

.. Ok, ok, ok, ok you do it for your family and shit, that's cool,
but don't tell me you don't do it for money bruh

I don't fuck with their money
And once I got some it's for granny
Buy a plane for my niggas, we leave for Mexico city
For now we ain't rico tony
Be wise chico ain't no worry
Time is money so we hurry
Akhi bzef I'm too busy
Yay
Brother, brother, brother
Don't call 911
I'm about to spread that fire
Halle-halle-lujah
Tell me you see me now
We've been hidden too long
You know, we've never seen the sun

I do it for the passion
And I do it for the patience
No I'll never forget the pain from this fight
I do it for my family
I do it for my family
I do it for my family
That's why.
(Remember the name
R-I-L-E-S mothefuckas goin' insane)

Why o why?
Why o why you ask?
I do it for my mama, why you take aback?
Ohh
Why o why?
Why o why you ask?
I do it for my baba for his sacrifice
Why o why?
Why o why you ask?
I do it for my khey, I know they got my back
Hmm
Why o why?
Why o why you ask?
As we're about to build and you're about to crack

Comments for video: